niedziela, 14 kwietnia 2013

29 tydzień ciąży :)

A ten czas leci i leci :). Brzuchacimy się co raz bardziej :).

Ty pochmurno/słonecznym dniem wkraczamy w 29 tydzień ciąży :).


Źródło

Stwierdzam, że u mnie każdy tydzień wygląda identycznie. Dolegliwości nie zmieniają się, nie dochodzą nowe, tylko utrzymują się stare. Plecy bolą ciągle w tym samym miejscu. Dzisiaj pojawiły się lekkie i nerwy i od razu przeszło na brzuszek, który zrobił się twardy i bolący. Na szczęście równie szybko wszystko minęło.  We wtorek kolejna wizyta, więc zobaczymy się z Młodzieżą. Szkoda, że na kolejnym badaniu nie będzie męża, ale cóż tak mają słomiane wdowy w ciąży... .

A tak prezentujemy się dzisiaj :)



Odkryłam nowy smieszny program do obróbki zdjęć :P i stąd moja "zabawa" z serduszkami ;). Brzuchacimy się, brzuchacimy :).

Dzisiaj coś nas "szarpie". Humor mamy w mocną kratkę. Chyba nam doskwiera samotność, a głowę zaprzątamy niepotrzebnymi rzeczami. Trzeba się ogarnąć! Koniecznie
A jakie humorki u Was?

46 komentarzy:

  1. Pocieszę Ciebie, że będzie jeszcze ciężej ;)
    A u nas marudny tydzień za nami, ach te zęby..
    A co to za program?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i bez dziecka w brzuchu jestem humorzasta, a teraz to już w ogóle. Ślicznie wyglądacie;)

    P.S Pochwalisz się co to za program do zdjęć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porównując zdjęcie z 25 tc, to brzuszek urósł. Nie jakoś strasznie, ale różnice widać. Nadal wyglądasz bardzo ładnie :)
    A humory ... cóż, zdarzają się wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no musi rosnąć :P nie jest łatwo się schylać :)

      Usuń
  4. U mnie początek ciąży straszny a o humorze to w ogóle trudno mówić.
    Mam nadzieję, że takie uroki pierwszego trymestru. Może tym razem chłopak pod sercem bo przy Ali byłam jak w skowronkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam humorów. Teraz raczej przesilenie mnie dopada

      Usuń
  5. pięknie wyglądasz i brzunio masz taki malutki zgrabniutki :D
    ja w Twoim wieku ciążowym wyglądałam jak tir z naczepą :D
    każdy mnie pytał czy to bliźniaki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, jak sama dodawałam ten obrazek na poprzedni blog... Ale ten czas mija :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie pędzi :) Ale w danej chwili nie można się doczekać kiedy pójdzie na przód :P

      Usuń
  7. Ale masz malutki brzuch na ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny brzucho :) Miło wspominam te tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, tydzień już minął jeszcze chwila i Małżon Twój powróci, brzuchol do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ach, jeszcze ponad 2 tygodnie :P Normalnie masakra :P

      Usuń
  10. Śliczny brzuś :) U Nas słonko od kilka dni i gdyby nie wyjazd M. za 13 dzionków to byłoby rewelacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, widzisz tak to jest. Za 13 dni to mój prawie będzie w domu, bo mu zostana tylko 3 dni..

      Usuń
  11. Powodzenia :)WAZNA INFORMACJA PONIZEJ :)
    Zapraszam wszystkich do udzialu w URODZINOWYM PROJEKCIE.
    Potrzebuje zdjec osob z roznych czesci swiata trzymajacych napis "Happy Birthday Tomi from (tutaj wasze imie i miasto w ktorym mieszkacie)"
    Jak najbardziej powazna sprawa. Zdjecia mozna wysylac na mail: richnataliee@gmail.com
    Kisses and If you would like to be a part of it send me a picture or tweet me for details: @richnatalie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super brzusio... uwielbiam podziwiać brzuszki ciążowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o rety kobieto, jaka Ty malutka jesteś :)
    jaki to program? chętnie się pobawimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny brzuszek!
    U mnie humorek kiepski. Smutno mi, bo mąż wyjechał w delegację i mimo małego słodziaka w łóżku jakoś tak...nieswojo się czuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zróbmy jakiś klub kobiet pokrzywdzonych przez delegację :P

      Usuń
  15. Brzuszek zgrabny.
    Jeśli mogę to wtrącę Ci program online do fotek, ramki,dymki, sepie i inne cuda, pieczątki też;) = oczywiście za darmo:
    fotor.com
    bardzo przyjemnie się na nim pracuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny brzusio, u mnie w 29 tyg brzuch był tylko trochę widoczny pod luźnym ubraniem nie było go widać

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie rośniesz... jak tak patrzę, to aż mi tęskno i już bym znów chciała być w ciąży :) Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę zdrówka. Mój mąż też nie chodził ze mną na badania jak w ciaży byłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się brzuszek prezentuje! :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. kwitniesz!
    już bliżej niż dalej.
    u mnie 27 tydzień...
    czas leci jak szalony.

    OdpowiedzUsuń
  21. za oknem słońce niemal w zenicie więc humor musi dopisywać. pozdrawiam ciepło i pogodnego brzuchacenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie nosisz ciążę. Figura rewelacyjna, a humorki, no cóż :-)Otoczenie musi wytrzymać !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. pamiętam ból pleców zwłaszcza,że mój kręgosłup do najprostrzych nie należy... fajny ten Twój brzusio:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z tymi serduszkami:) urozmaica fotkę. Zapraszam do naszego nowego bloga - dopiero startujemy. Trzymajcie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  25. a jakiego programu używasz? ;) Lubię takie śmieszne dodatki ;)

    I jaki ładniutki masz brzuszek. Ja w 29 tyg miałam już spory, a porównując z Tobą to wielgachny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale już duży brzuch... :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...